Tuosta Novitan uudesta Nalle four seasonin Syksy langasta tulee mulle ihan mieleen pihlaja, siitä siis otsikon nimi ;).

Kerrankin on jotain valmistunut minulle itselleni, siis mulle :)

1824391.jpg

Eripari sukkaset, kun en nähnyt syytä miksi haluaisin niistä samannäköiset, hih x). Ja nyt säästyi myös lankaa niin että jos haluaa jotain hyödykästäkin tästä keksiä ;).

1824382.jpg

Sopivat turvonneisiin jalkoihinikin oikein hyvin, vaikka kyllä se hiukan tuolta nilkasta meinasi kiristää. Onneksi kun sukat tulevat tarpeen on jo ehkä/toivottavasti/luultavasti turvotuksen "syy" liukunut tänne puolelle maailmaa ;). Ainut inhoitus noissa sukissa vaan on se että ne kutiaa paljaalle iholle kuin kasa muurahaisia :/, eli toiset sukat on pakko pukea alle... ja minä kun tykkään käyttää villaisia ihoa vasten, mutta minkäs teet. Kivat nuo sukat silti on ;).

Sukat on neulottu ihan perussukka ohjeella, 2,5mm ruusupuisilla sukkapuikoilla/ 3mm bambuisilla sukkapuikoilla.

**************

Eilen tuli paketti Titityyltäkin <3. Vyyhdillinen aivan ihanaa vihreää Fleece Artistin merino sukkalankaa. Olin nimittäin liittynyt sukkalankaklubiin. Mutta mä vähän luulen että se vyyhti ei pääse mun jalkojani koristamaan vaan se täytyy tuhota masukin asusteisiin x).


Huomenna pitää jaksaa mennä keräilemään tyrnejä, niitä on kasvanut ihanan paljon tämän kesän aikana. Vielä kun keksin miten säilön niitä talven varalle.
Eilen kävin poimimassa hiukan pihlajoita, niitäkin kun on tänä vuonna kypsynyt valtaisat määrät.
Onneksi edes jotain marjoja tulee kun mustikat jäivät vähän niinkuin haaveeksi vaan.