tai ainakin melkein satoi ;). Pari pientä pisaraa tänään saatiin, mutta siihen se sitten jäikin.

Mun on pitänyt päivittää blogiani jo jonkin aikaa, mutta ajatukset ovat pyörineet aivan muualla :). Uskon että ymmärrätte minua ;), ja kiitos siitä :).

Nyt kun viimein alkoi jälleen innostamaan tämä blogin päivitäminen en enää muista mitä minun piti näyttää ja kertoa, hih :). Mutta ilmeisestikkään ne eivät olleet kovinkaan tärkeitä juttuja ;).


Sunnuntaina vietettiin ison/pienen esikoiseni 5 vuotis synttäreitä ja tässä aivan kaamean surkea kuvatus kakusta jonka väsäsin potsulle :)

1609069.jpg

sivulta

1609073.jpg

edestä

1609077.jpg

ja takaata.

Kakku muotti oli valmis autovuoka. Kakkupohja oli Ranskalainen hunajakakku, välissä oli mansikkaa ja tuorejuustokermaa, päällinen kaulittavaa sokerikuorrutetta ja auton maalasin geelimäisillä elintarvikeväreillä. Renkaissa oli turkinpippurirouhetta ja lakukastiketta ja auton ympärille asettelin piparmintun oksia korsiteeksi ja tuoksuksi :).

*********************************************************************

Käsityörintamalla olen ollut hiukan laiska, tai no siis olenhan minä jotain tässä tehnyt, mutta en enää muista mitä... kummallista... ihan oikeasti kyllä mää jotain oon tehny ;).

Tällaiset kesäsukat ainakin matkasivat viime viikolla rakkaalle ystävälleni

1609619.jpg

Lanka oli jotain puuvillalankaa
puikot olivat bambuiset 3mm sukkapuikot
ja koristeeksi päätyi koriste ruusukkeet
Ohje: Stine Hoelgaard Johanseb; Suloiset sukat

Tällaiset täytyy varmaan tehdä itsellenikin. On ne aika söpöiset :)



Muuten aika onkin kyllä mennyt aika pitkälti puutarhan hoitoon ja taimien kasvattamiseen. Kohta uskallan varmaan viedä tomaatit ja kurpitsat ulos kasvamaan :D.