Vikke* haastoi minut kertomaan itsestäni 6 outoa asiaa... Tää on tosi vaikea kun mä oon niin outo varmaan monien mielestä että mitkäs nyt tähän valitsis ;). No tässä nyt kuitenkin ne kuusi outoutta jotka mun mielestä ei ole outoutta mutta ehkä joidenkin mielestä voi ollakkin :).

1. Mä oon vegetaristi

2. Olen wicca, vihreään/keittiönoituuteen suuntautunut sellainen ;)

3. Toisen lapseni raskausaikana en käynyt ultrauksissa, sydänääniä ei kuunneltu muulla kuin torvella ja synnytin ilman lääketieteellistä apua.

4. Käytän yrttejä ja luonnonkasveja apteekkilääkkeiden tilasta vaivaan kuin vaivaan.

5. Molemmat lapseni ovat oleet ihan pikkuisesta vauvasta ns. vaipattomia. Ainoastaan matkoilla jne. on olleet vaipat käytössä.

6. Tykkään hiekan hajusta :)

Ja haastan Juskan (jonka kotoota löytyy aivan ihanan suloinen pikkuinen poika vauva :) )ja Maisan... enempää en keksi haastettavia, mutta jos joku haluaa osallistua haasteeseen niin kommentteihin vaan ilmoitus siitä ;).