Päivitystä vähän :).
Nimittäin laskuri on mennyt aika reippaasti yli tuon 500, eli nyt sitten pistän pystyyn ihka ensimmäiset arpajaiset :).
Kaikki mukaan tahtovat sitten laittamaan kommenttikenttään jonkin näköisen hihkaisun ja sähköpostiosoitteen tai muun yhteystiedon että saan voittajaan sitten yhteden :).


Niin muistin minä sitten vielä sellaisenkin jutun että tänään olen virallisesti täyttänyt 23 vuotta ;).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kirjoitettu 25.9.2006

Uusi satsi Volgansinijuomaa valmistui ja laitan tänne nyt muutamia kuvia tuosta kummajaisesta ;).

199131.jpg

Tässä volgansienet lilluvat vielä vanhassa nesteessä ja pinnalla näkyy sienivauva, eli siis toi valkoinen kerros :).

199134.jpg

Tämän näköisiä ovat siis Volgansienet, ja tunnultaan limaisia :). Nuo valkoiset on uusia vauvasieniä ja nuo tummemmat ovat niitä saamiani sieniä.

199136.jpg199142.jpg

Pienemmässä purkissa on nyt sitten tuota valmista volgansienijuomaa, eli on aika tuollaista omenamehun väristä. Pohjana on vihreätee, kun sen sijaan uudessa nesteessä on pohjana EarlGrey (mustatee). Tuossa isommassa purkissa on siis tämä uusi neste jossa mustaa teetä ja pohjalla näkyvät volgansienet. Saas nähdä millaista tuosta tulee mustalla teellä :).

Tässä lupaamani linkki volgansieniteen ainesosiin.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Olen minä hiukan saanut jotain neulottuakin, nimittäin ukkoselleni sukat... tai oikeastaan vasta toisen ;). Otin sitten puikot tänään mukaan reissunpäälle ja olin jossain vaiheessa jättänyt neulepussin huolimattomasti, sillä mun 2mm bambu sukkapuikoista yksi oli sitten mennyt lyttyyn :(!!!
 Ei se mitään, mut ne oli vasta viikon vanhat (*ja tähän sellainen ukkeli joka lyö päätään tiiliseinään*), onneksi ei nuo 2½ SNY:n lähettämät lahjapuikot sentään. Sitten ois kismittänyt vielä enemmän.
Olen nyt tullut siihen johtopäätökseen että seuraava projektini on neulottu kassi/pussukka jossa säilytän neuletöitäni, niin ettei ne enää ikinä jää minkään muun kaman alle VAHINGOSSA!!!

Mutta tässä nyt kuitenkin kuva puolivalmiista sukkaparista :) (ja katkenneesta sukkapuikosta :/ ).

199140.jpg



*************************************************************************
Laskurin mukaan täällä blogissani oli vajaan viikon aikana käynyt ihan uskomattoman monta kävijää, siis 452, ja minä olin luulut että eihän tänne törmää kukaan ikinä :).
Kun laskuri näyttää 500 kävijää, pidän sitten pienet arpajaiset ihan vaikka kaikkien kunniaksi :)... niin että kannattaa jatkossakin käydä täällä kurkkimassa ;P.

******************************************************************************